mandag 29. oktober 2018

Dekorert Toffifee eske.


Heisann, da var vi tilbake på sporet at Toffifee esker. Bare at denne gangen har jeg nesten bare brukt tradisjonelle julefarger( om noe sånt finnes da)

Jeg har fått noen flere 3D bøker fra Studiolight, og da jeg valgte denne grønnfargen, så fant jeg ikke riktig rød farge i studiolight, så heldigvis hadde jeg mye rester fra tidligere juleark fra papirdesign.


Jeg kan fremdeles bekrefte at toffifee er nydelig, nam. 



Jeg hadde å et klippeark fra papirdesign, og så brukte jeg en ramme dies, knall kjekt, den skal jeg bruke oftere. Blir heller aldri lei av dette stemplet fra papirdesign.



Nå er jeg nesten oppe i en eske om dagen, å det er jo bra, dagene mot jul går utrolig fort, føler vi bare har mandager og fredager.


Ble ikke så mye pynt på baksiden i dag.


Det var alt for denne gangen, burde kanskje begynne å veie meg daglig til skrekk og advarsel, slik at dere kanskje ikke spiser så mye hvis dere lager slike esker .. hihi

Her er link til mal

Ha en fantastisk flott dag

~ klemm Jorunn ~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...