onsdag 24. oktober 2018

Toffifee synderen er funnet... Jeg har bildebevis.


Hei alle sammen, i dag kom jeg over en stor snylter når det kommer til alle eskene jeg skal dekorere til jul. Altså han som spiser opp innholdet, tenke seg til at det skulle være grå nissen !!! Jeg er sjokkert.

Først var han snill og grei, holdt esken frem slik at jeg kunne vise dere.


Men da jeg snudde ryggen til han et øyeblikk, var hånden på vei inn i pakken. Ikke rart jeg har funnet flere halvspiste esker.


Målene på denne esken synes jeg er så lett å pynte, og jeg har brukt 3D blokkene til Studiolight, og mønsterarket er fra en gammel kaisercraft serie.


Her kan dere se at han(grå nissen) har klart å lage en brett i esken.


Grånissefar skjønte at jeg har mistanker til han, så han prøver å blidgjøre meg, men å være hjelpsom.


Jaja det er jo bare jul 1 gang om året, så jeg får vel tilgi han.




Det var alt jeg hadde for denne gangen.

Klemm Jorunn



2 kommentarer:

  1. Kjempefin sjokolade eske i flotte farger og pynt . Og en herlige presentasjon , må si jeg liker den nissen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Synnøve, jeg liker han jeg oxo, han kom hjem til oss i fjord, helt fra slovakia, heldige meg som har så fine venner.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...