lørdag 27. oktober 2018

Julehjerter.


God lørdag, jeg har laget noen esker til melkesjokolade hjerter, de klarer seg helt fint, ingen kremt.. grånisse som spiser dem.

På denne esken har jeg brukt Heartfelt mønsterpapir, jeg er litt små forelska i dem å.


Når mønsterarket er så fint trenger du ikke pynte så mye. Inni pynter jeg jeg litt rett før jeg sender det, skal jeg klare å skrive på må jeg skrive på et papir først så lime det inn, går ikke med denne type lokk ellers.


Lagde å en til med Studiolight, og i rosa hehe..


Her har jeg gjort det samme venter med å pynte inni, til jeg skal sende den. Denne trenger jeg jo ikke å pakke inn, da nissen ikke er sååå glad i sjokolade hjerter som i toffifee.






Det var alt for i dag, ha en fantastisk helg

Klemm Jorunn

3 kommentarer:

  1. Så lekre melkehjerte-esker.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Koselige esker du har laget. Takk for at du deler de med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...