tirsdag 30. oktober 2018

Sjokolade kort


Heisann, snart skal det være høst basar hos korpset sønnen min går i, og der skal vi ta med en gave til en verdi av 150 kr, helst hjemmelaget, så da blir det sjokoladekort.
Jeg synes disse arkene er så nydelig, at jeg ville la dem skinne nesten helt alene.


Jeg har brukt ark fra Heartfelt som heter Snow Kissed collection, det er en blokk med utrolig mange fine ark. Scrappiness har denne blokken inne her


Da jeg kjøpte blokken, måtte jeg jo ha et par dies og stempel, dette tre stemplet har jeg fargelagt med fargeblyanter.


Her igjen har jeg brukt klistremerker fra i fjor eller året før der igjen. Veldig godt å få brukt opp.


Det var alt for i dag, ha en nydelig dag 

~ Klemm Jorunn ~

MAL
12 x 9.5 inch

PREG PÅ KORT SIDE ( 9.5 inch)

2.5 inch og 3 inch
6 og 6.5 inch

PREG PÅ LANG SIDE
0.5 inc og 11.5 inch

på pregene som starter på 2.5 inch og slutter på 3 inch  se bilde, dette gjør du på begge sidene.

Fra 6 inch og ut til 9.5 inch klipper du bort pregekanten du har laget, på begge siden, se bilde

Du limer sammen brettene fra 2.5 inch med klaffen fra 3 inch til 6 inch. på begge sidene. anbefaler å pynte før du limer sammen sidene. Ikke pynt der sjokoladen skal være før du har limt sammen klaffene.




2 kommentarer:

  1. Nå har jeg bladd meg gjennom de vakreste julekort, sjokoladesker og toffifee! Man får jo lyst på jul og sjokolade av dette. Ute har det snødd, så det er julestemning der også. Du er så flink til å sette det sammen til artige motiv og stemning. Jeg forsøker å rydde litt i dag, men det er ikke så gøy. Men det må til om man skal få oversikten her i kontoret før jul. Tror jeg skal snikhøre litt på P7Klemjul i dag. Det er vel lov på vinterens første snødag! Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Randi, alltid like koselig å få besøk av deg i bloggen . Koselig med snø, når den legger seg uten at det blir slaps. Håper du kosa deg med p7, synes den kanalen er veldig bra.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...