fredag 5. juni 2020

Mini Album med Tim Holts produkter.

Hei i dag har jeg laget et album med kittet jeg fikk fra Hobbylageret


Et minne album, jeg virkelig har kost meg med å lage.


Her er kittet jeg fikk. 

Hvis du går inn med mobilen å ser, vil ikke videoen være synlig, hvis du endre til nettversjon, vil den bli synlig.



Dette albumet er ikke så ulikt det andre mini albumet jeg lagde for litt siden, dette jeg har endret det litt .
Jeg har laget noen av arkene selv, med Zig tusjer og stabilo all og stensiler.



Jeg hadde noen fine bilder fra gamle dager og fant ut jeg ville lage et minne album.


På disse mønster arkene har jeg brukt Inktense 2 forskjellige grønn farger.


Da er det bare å snurre film .

Hvis du går inn med mobilen å ser, vil ikke videoen være synlig, hvis du endre til nettversjon, vil den bli synlig.


Material liste
Papir
Tim Holtz Tissue wrap  plain paper 
Tim Holtz Laboratorie  12 x 12 mønster ark 
Bazzill svart 
Dylusions tag 
Watercolor paper 300 gr 

Tim Holtz Abandoned  8 x8 blokk med mønster ark
Tim Holtz Wire Pins 
Tim Holtz Faucet Knobs 

Tim Holtz Washi tape Elements  Laboratorie 
Versafine ink pad black 
Derwent Inktense 

Hvis noen av linkene ikke funker er det fordi det er tom for den varen. Da kan du bare sende en pm eller mail til Hobby lageret og høre om hun kan bestille den.

For å svare på spørsmålene finner du innlegget her 

Det var alt jeg hadde for i dag, ha en nydelig dag, klemm 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...