mandag 8. juni 2020

Mandags Art Journaling uke 23

Ny uke og nye muligheter, sist uke var fylt av absolutt alt du kan tenke deg, men sånn er livet, det byr ofte på en del utfordringer, og ingen er verdensmester første gang de prøver noe. Det betyr ikke at de ikke skal prøve.


Jeg holder på med omorganisering av scrappe rommet mitt, det begynner å ta form, og jeg gleder meg sånn til vi blir ferdige. Jeg er jo så heldig som har en handyman som hjelper meg, kommer med tips og innspill. Å som tenker utenfor boksen.

Hvis du går inn med mobilen å ser, vil ikke videoen være synlig, hvis du endre til nettversjon, vil den bli synlig.

Da er det bare å snurre film.




Ha en strålende dag, klemm fra Journn 💖








1 kommentar:

  1. Steike kor fint!!! Du e sååå kreativ og flink! Art Journal er ikke noe jeg har holdt på med, men himmel så flott denne siden ble! Dette er teknikker som jeg ser jeg kan ta i bruk på kort o.l. Tusen takk for inspirasjon :)
    - og takk for fine kommentarer i bloggen min. Det gjør meg veldig godt å høre slik fra deg, som jeg anser som en av norges beste scrappere. Takk! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...