onsdag 17. juni 2020

Sommerlig Bursdags kort.

God morgen i dag så har jeg et nytt bursdags kort som jeg har laget for hobbylageret.

Jeg har brukt vannmaling fra Jane Davenport, litt uvant å bruke vannmaling, men kjekt er det.


Stemplet er fra AALL & CREATE og det samme er diesene jeg har brukt.


Hvis du har lyst til å se hvordan jeg har laget dette kortet er det bare å snurre film. (hvis du er inne i bloggen med mobilen må du over på nettverson for å få med deg videoen.)






I dag starter salget hos Hobbylageret i butikken, så det er bare å ta turen innom.

Ha en nydelig dag, klemm fra Journn 💖


Materialliste

Stempel: aall&create Navigate home #323 (utsolgt for øyeblikket men kommer inn igjen)
Dies: aall&create, cells #14 Code #12 (er på vei inn igjen )

2 kommentarer:

  1. Dette var kjempefint 🤩 Herlige friske sommerfarger, og nydelig stempel! Innsiden synes jeg også ble super!!! Du er bare helt rå ❤️

    SvarSlett
  2. Friskt og sommerlig kort.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...