fredag 12. juni 2020

Bursdags kort med Ciao Bella produkter.


Jeg har laget litt forskjellige bursdags kort 
Det ene kortet var delvis ferdig, og de 2 andre har jeg laget fra starten.




Kortet mitt er 10 x 5 inch preger på 4,3/4 og 5,1/4 inch. Innmaten er 6 x 6 inch og preger på 3 x 3


Slik blir det når du bretter det ut, lettere å se det på filmen.


Sånn er det når jeg har brettet den sammen.


Dette kortet lagde jeg til pop upen lift, men hadde aldri gjort det ferdig. Inni har jeg hentet frem det jeg brukte på boksen, abandoned fra Tim Holtz


Å den siste er en tag, gjorde det på en litt annerledes måte en det jeg bruker å gjøre.

Hvis du ser på dette innlegget med mobil tlf vil ikke filmen være synlig, hvis du skroller helt ned på denne siden og bytter til nettverson, vil den bli synlig.

Da er det bare å snurre film





Det var alt for i dag, ha en strålende fredag og helg, klemm 💖

3 kommentarer:

  1. Kort 1. Fantastisk flott alle sider ❤️ Det bildet var nydelig, og det ble perfekt med den rammen bak.
    Er det score tape du bruker?
    Kort 2. Kult! Tipper det blir en innertier hos dattera di ❤️ Som du sier, arkene er bare helt amazing! Tekstene som du har brukt er bare så gode. Oppbygginga er helt perfekt! Tror jeg må få lov å lifte. Skikkelig tøft!!!
    Kort-tag: Æ e mållaus nu!!! Utrulig tøff!!! You rock!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du vet nå å skrive de mest koselige kommentarer. Tapen jeg bruker er sookwang. Lift i vei, det er jo en ære <3

      Slett
  2. Herlige kort og de arkene fra Ciao Bella er også en av mine favoritter, bare digget dem da de kom i min lokale butikk.
    Kul tag du også laget av disse arkene

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...