fredag 19. juni 2020

Eksplosjons boks pyntet.

Min svoger og svigerinne hadde rund dag i år, så da slo jeg på stortromma og lagde denne boksen til dem. Jeg fikk tillatelse til å vise den frem etter at jeg hadde pyntet den og lagt inn noen bilder. 




Jeg pyntet den ikke helt ferdig med bilder, slik at de selv kunne velge å bruke bilder de ville ha i boksen.

De ble så glad for denne gaven, og det er så kjekt å lage slike gaver til familie og venner som setter så stor pris på det.

Da er det bare å snurre film 💖

Hvis du ser med mobil så må du endre til nettverson, hvis ikke får du ikke sett videoen.


Hvis du vil se hvordan jeg pyntet denne boksen finner du den her 

Det var alt for i dag, ha en strålende helg, klemm fra Journn 💖

1 kommentar:

  1. For ein fantastisk gave! Imponerande arbeid du har lagt ned her.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...