søndag 7. juni 2020

Scrappegodis med Aall and create , noen tilbud og andre nyheter.


Jeg slet virkelig med å velge stensiler og stempler, så jeg må jo innrømme at det kom en del med meg hjem.

Å mens jeg var der kom det andre varer, så da måtte jeg jo se hva det var, kan jo ikke gå glipp av noe.



Jeg måtte jo teste disse stemplene og stensiler,tenkte jo på dere som så litt dårlig på Live hos Hobbylageret, nå kunne få en bedre sjanse til å se disse nye produktene fra  Aall and create, og litt annet gøy. Det er jo første kreative live jeg har vært med på, ellers så er det jo bare på pop up og det teller ikke. Men fine dere som gir så gode tilbake meldinger, så kan vi bare bli bedre neste gang.

Jeg driver jo å pakke ned scrappe rommet mitt, for jeg skal bygge det opp på nytt, og jeg å bare si at det var godt med litt pause fra stempling, og få sortert og pakket ned ting i nye beholdere. På mandag kommer det en liten snutt fra mitt scrapperom.

Hvis du går inn med mobilen å ser, vil ikke videoen være synlig, hvis du endre til nettversjon, vil den bli synlig.

Da er det  bare å snurre film




Ha en nydelig dag, klemm Jorunn 💖




Tim Holtz Runons

Dotter i lange baner 

Tim Holtz Urbane layers

2 kommentarer:

  1. Å himmel, Jorunn! Har du kjøpt opp en hel forretning? 😳
    Blir spennende å se det nye scrapperommet ditt 😍
    Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg kjøpte nok litt mye, så nå får jeg ta på bremsene litt.. Gleder meg veldig til å teste alle ut, men det tar vel hele året. Ha en strålende søndag.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...