søndag 28. juni 2020

Art Journaling, mitt nybegynner kurs i Juni.


Hei jeg ville bare vise de 3 Art Journaling jeg lagde til et nybegynner kurs jeg hadde nå i juni.

Det var så spennende og kjekt å skulle lære bort hvordan man kan lage Art Journaling, litt skummelt å. Jeg har hatt kurs før, men ikke på nett, uten å få spørsmål som kan besvarer akkurat når jeg viser noe.

Samtidig hadde jeg et ønske om å lære bort gleden med maling og pensel, uten at det må bli perfekt. Lære bort gleden av å finne ut av hvordan maling oppfører seg, og fryden når du får til noe du ikke hadde sett for deg.

Ikke minst er det litt å huske på alt det jeg selv slet med da jeg var ny, meste parten av min kløning kom av at jeg ikke turte å teste ut ting.

Dette er en Art Journaling med vannfarger og paste.


Jeg måtte lage en ekstra til kurset, da jeg var sånn inni bobla mi og glemte at jeg skulle bruke paste .

Denne er laget på et svart ark, bare å vise hvor forskjellige det er å bruke svart og hvitt ark. 


Denne Art Journalingen er laget på et hvit mixed media papir 250 gr

På denne Art Journaling har jeg brukt en del papirdesign produkter. Synes det er så godt å bruke norske produsenter oxo.


Jeg har lært så mye på denne første store kurset jeg har hatt, og den fineste gjengen som ble med på denne reisen. 💖

Tusen takk til alle som ble med på kurset mitt , klemm fra Journn 💖

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...