mandag 15. juni 2020

Art Journals Water under the bridge.


Ny mandag og det betyr ny art journaling, jeg kommer ofte tilbake i mine art journaling, det her hvordan vi behandler andre. Det er et viktig tema for meg, og da tenker jeg ikke bare på hvordan jeg behandler de jeg liker. Det er mye mer krevende å behandler folk jeg ikke liker bra, en å behandle de jeg liker bra. Noen mennesker har vi kjemi med og noen ikke, og hvis jeg skal misslike noe, så er det på mine erfaringer, ikke andres opplevelser.

Jeg jobber å for tiden med det å gi slipp på fortiden, den kan jeg ikke gjøre så mye med, så jeg vtror det var slik denne AJ ble til.



Hvis du har lyst til å se hele prosessen, så er det bare å snurre film.

Om du bruker mobilen din for å se, vil du ikke få frem filmen før du går over til nettverson.


Ha en nydelig Mandag, klemm fra Journn 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...