mandag 13. april 2020

Everyday Moment.

Hei, i dag har jeg en LO å vise frem, med et litt dypt budskap.
Å det jeg vil slå et lite slag for er hvordan vi snakker til oss selv. Vi kan noen ganger snakke til oss selv på en slik måte som vi aldri ville ha snakket til noen andre. Så hvorfor gjør vi det til oss selv.

Uansett hva, ha alltid empati for deg selv, både lik og elsk deg selv. Ta på deg den usynlige tiaraen og gi deg lov til å være hele deg. Alle gjør vi dumme ting, men vi er ikke dum.



I want to address how we talk to ourselves. We don't bully other people, so why are we bullying ourselves. We talk down what we are creating, rather than loving the journey we are on. So love yourself, everyday, no matter what your day is. Especially on bad days or when you've done something stupid. This is something I work with every day. Give your selv a big smil everyday when you see your self in the mirror in the morning. I Whant to say thank you to More than words , it was this challenge that made me reflect on this






Jeg virkelig koste meg da jeg lagde denne LOen, og jeg valgte å bruke et bilde av meg selv, hvor jeg nettopp har stått opp, håret er bustete etter at jeg la meg med vått hår dagen før.


Jeg tror det er veldig viktig å la seg selv skinne litt, smile litt ekstra til deg selv, ja det kan se litt teit ut eller føles helt fjollete, men jeg lover du blir vant med det.



Jeg har en video av hvordan jeg lagde denne LOen inne hos Scrappiness.

Disse utfordringene er jeg med på med denne LOen


13 kommentarer:

  1. Nydelig LO! -Og du kler virkelig den krona, den kunne du trygt ha brukt oftere ;) Er så enig med deg, vi er alt for gode til å prate oss selv ned... burde blitt litt flinkere til å la oss selv skinne litt :)

    SvarSlett
  2. Wow! I love this design. The layered patterned papers and die-cuts are fantastic. Thanks for joining us at More Than Words Challenges!

    SvarSlett
  3. Loved the layers and the usage of papers and elements. Thanks for joining us at MTW Challenge this month.

    SvarSlett
  4. Gorgeous layout! Thanks for playing along with us at More Than Words challenge!!!

    SvarSlett
  5. Love your layout! Love the quote in the typewriter! Thank you for coming again to play with us at MTW xoxo Cecilia

    SvarSlett
  6. Oh your words and your layout are wonderful! What a fabulous and meaningful project. To be eligible for a prize at More Than Words, just remember that you need to add an image of our challenge board to your blog post. Thanks for joining us!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for reminding me, I do know that, but I forgot this time. Thanks.

      Slett
  7. Superb creation! ♥
    Thank you so much for playing along with More Than Words

    SvarSlett
  8. You wear the crown very well! Love your words. Thanks for joining us at More Than Words ~ Elle xx

    SvarSlett
  9. Wow a lay out that is perfect for MTW!! thanks for playing along with us!

    SvarSlett
  10. Knallflott layout, og så viktig budskap <3
    Tusen takk for at du deltar i lag-på-lag utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  11. Very beautiful LO! Thanks from MTW! Yulia:)

    SvarSlett
  12. Love this layout very nice and beautiful,love the papers Thank you so much for joining us at MTW

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...