fredag 17. april 2020

Art Journal, en reise..


Jeg har alltid digga Art Journaling, for det finnes ingen regler, eller jo det gjør vel det, men du kan gjøre akkurat hva du vil, det er ingen høytidelige regler.

Så i dag har jeg startet på slutten, ja ved å starte med ordene først. Så ha på det jeg måtte ønske av medium, maling, inktense og gelatos.. Jeg hadde en liten ide at dette skulle bli en sart side, med duse farger.. Kremt..Vel det endte ikke akkurat slik. Men jeg elsker disse ideene jeg får, og hiver meg ut i det.





Jeg fikk en ny stensil fra AAll&Create og den måtte jeg jo bruke.


Jeg har startet på en ny serie med Art Journaling, kommer snart på youtub, i mellomtiden kan du kose deg med denne videoen.




Ha en strålende helg, Klemm fra Jorunn

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...