onsdag 29. april 2020

Art Journaling daglig 10 av 30.


Jeg har funnet ut at jeg digger det meste innen medium, og gelatos er et medium jeg ikke har brukt så mye, men jeg skal helt klarte bruke det mye mer nå.

Sånn ble mine sider i dag.


Jeg har brukt hvit gesso, clear gesso, gelatos,glossy accsents, stempel sverte, stempel, stensil, hvit penn

Da er det bare å snurre film.




Hvis du har lyst til å være med å lage art journal så finner du en utfordring her 

Det var alt for nå, ha en strålende dag, klemm jorunn

9 kommentarer:

  1. Jeg digger disse videoene, og får så lyst til å prøve. Må bare få ristet av meg "det må bli perfekt første gangen"-følelsen.
    Men den tingen du bruker - i hvitt og svart - til å utheve bilder og tekst - hvordan har du laget den? Har forsøkt å finne den på siden din, men ikke klart det...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Xristina, det er den fine liner du tenkte på, Den får du kjøpt i alle scrappebutikker, den er tom, jeg har fylt på med utvannet svart maling, kjøpte en liten trakt på søstrene greene for å få malingen nedi. AJ behøver ikke være perfekt, dette skal være lek og moro, ikke minst prøve ut det vi lurer på.

      Slett
    2. Du sier i video #2 at du har laget den selv, så derfor trodde jeg du hadde laget den fra bånn av. Da kan jeg sjekke med Lone om hun har.

      Slett
    3. ååhh du trodde jeg hadde laget hele flasken selv ? Neida.. jeg har prøvd å nevne det i undertråden eller skriv mer feltet på youtube hvordan jeg har gjort det med denne flasken. jeg kjøpte mine hos Lone, så det er nok noe hun bruker å ha inne.

      Slett
    4. Nå har jeg fått fineliner-flaskene, men kan du si noe lm blandingsforholda du bruker? Hvor mye maling i hvor mye vann? Skikkelig amatør jeg... 😉

      Slett
    5. Tror nok bare du må prøvde deg frem, for jeg stod ikke å målte hvor mye. Tenker 70 % farge og 30 vann, jeg er ikke sikker.

      Slett
    6. Men det hjelper mye! Ellers hadde jeg startet med 10% maling... Hadde bare blitt klin vettu!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...