lørdag 11. april 2020

Reste bursdags kort.


Jeg kan ikke på stå at jeg er spesielt flink til å bruke rester, men i det siste har jeg funnet ut at det er akkurat rester som har gjort at prosjektene mine blir ferdig.

Sånn som med dette kortet, jeg hadde ikke nok lengder med ark til å lage kort som jeg vanligvis gjør, så da brukte jeg mange rester og satt sammen dette kortet.
Jeg kunne selvsagt brukt mindre pynt og lag, men nå er jeg sånn at jeg liker å bruke mye stæsj på kortene mine.


Jeg elsker disse fargene, og her har jeg blandet Scrapboys og stamperia, og det synes jeg funket helt fantastisk.



Jeg har bygd ytterkantene ganske høyt, og har litt av pyntet på 3D puter. Hvis du har lyst å se hvordan jeg lagde dette kortet er det bare å snurre filmen nederst i innlegget.



Da er det bare å snurre film.





Jeg håper dere alle har en så fin Påske som overhode mulig, Klemm fra Jorunn


Jeg er med på disse utfordringene med dette kortet.

Scrappelyst April Utfordring, Lag på lag.
Hobbygarasjen Alt er lov 
Ally´s Angels #33 Anything Goes 

6 kommentarer:

  1. Kult kort altså! Det er jo så mye flott en kan lage med rester også :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk kort! Masse herlige detaljer! Rester er ikke å forakte :)
    Takk for at du deltar med dette kortet i utfordringen vår i Ally's Angels. Lykke til!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Så kult restekort.
    Mange spennende detaljer.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...