søndag 26. april 2020

Art Journaling daglig 7 av 30.


Da har det gått 1 hel uke siden jeg startet, og jeg hadde noen bekymringer om at jeg kanskje ikke skulle klare å komme med forskjellige sider, det kan jeg bare glemme, er så inspirert så det holder. Jeg tror det er det som skjer når du er kreativ hver dag, det bobler nesten over av ideer. 

I dag er det vannløselige farger jeg bruker, et medium jeg ikke har brukt så mye av. (men måtte ha masse av hehe)


Jeg har brukt maleskrin fra Prima og Jane Devenport, Paste fra Ranger, derwent Inktense fargeblyanter og ord fra min Bestis Linn.

Hvis du vil være med å lage Art Journaling er det bare å komme til gruppen norske youtubere

Da er det bare å snurre film.




Ha en strålende søndag, klemm fra Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...