torsdag 23. april 2020

Et enkelt konfirmasjons kort.


Jeg hev meg rundt å lagde et konfirmasjons kort, og fargesammensetningen har jeg hentet fra et av fargepalettene til scrappelyst.



Disse fargene var så knall fine. jeg synes det er så lett å lage noe når fargene er ferdig bestemt, for jeg har av å til vanskeligheter med å bestemme meg.

 Jeg har laget et enkelt 6 x 6 inch kort.


Arkene jeg har brukt er fra 2012, jeg er jo litt sånn liker jeg noe veldig godt, ja da kjøper jeg mange mange av den typen.. Så nå gikk siste rest. Jeg prøver alltid å ha en rød tråd gjennom kortene mine, sånn at alle sidene har litt av de samme elementene. Ja bortsett fra når jeg gjør cas kort, da fyller jeg innsiden og baksiden med masse pynt hehe.


Disse stemplene var de første konfirmant stempel jeg kjøpte av papirdesign, og jeg elsker dem, Fonten, sommerfuglene ja alt.



Hvis du har lyst til å se hvordan jeg jobber er det bare å snurre film.




Det var alt for i dag, ha en nydelig kveld, klemm fra Jorunn


4 kommentarer:

  1. Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Papirdesign:)
    DT Mona

    SvarSlett
  2. Nydelig og romantisk kort, fullspekket med nydelige detaljer. Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT Rita

    SvarSlett
  3. Flott kort!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til! :)
    DT Randi

    SvarSlett
  4. Romantisk og flott kort
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign.
    Klem fra DT Siv Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...