onsdag 15. april 2020

Mini Album del 2.


Da har jeg kommet meg i mål med mini albumet, men skal dette brukes som happymail, må du ha større rygg, og at innmaten må har rygg.

Jeg var veldig usikker på hvilken pynt jeg skulle ha på forsiden, jeg bestemte meg for bare ord og legge ved pynt så hun som fikk dette albumet ka sette litt personlig preg.



Her er et lite utsnitt av noen  sidene.



Hvis du vil se hvordan jeg ferdigstilte dette albumet er det bare å snurre film.




Jeg har å lagt med masse masse pynt og utklipp slik at hun som vant dette Mini Albumet kan pynte på selve bildene.

Det var alt jeg har for i dag, ha en strålende dag, Klemm 

1 kommentar:

  1. Så lekkert ❤️ Du er så flink med farger og detaljer! Tenker hun blir veldig veldig glad hun som får dette ❤️

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...