tirsdag 7. april 2020

Lek med Bladgull.


Jeg har hoppet rett uti det , ja det med å prøve nye ting, og i dag tok jeg for meg bladgull. det var veldig uvant å holde på med, det er ikke noe jeg kan sammenligne det med som jeg har prøvd før.
Jeg kan si at dette vil jeg gjøre flere ganger, for det var veldig moro, for det om jeg glinser opp som et juletre.



Det er litt skummel, men veldig artig å prøve nye ting, iallefall å skal vise det mens du er helt ny. Jeg skal helt klart prøve dette ut på masse andre prosjekter. Jeg har erfart at riktig verktøy er veldig viktig når du håndterer Bladgull, og jeg skal helt klart få tak i det limet som er beregnet for dette. Å det tar tid å fin pusset prosjektet, men er helt klart verdt det.

Hvis du har lyst til å se hvordan bladgull oppfører seg, så er det bare å snurre film.




Ha en strålende dag, klemm fra Jorunn

1 kommentar:

  1. Har mye bladgull liggende... aldri forsøkt, men ser at dette må jeg prøve meg på etterhvert! Tusen takk dor at du delte dette! Ble skikkelig lekkert!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...