torsdag 23. april 2020

Art Journaling daglig 4 av 30.


Siden det er så flott vær her i Stavanger prøver jeg å gjør det enda kjappere, og jeg var overbevist om at distress oxide ville gjøre jobben kjapt.. eller ble det nu så kjapt ?



Det jeg har brukt på denne siden er dette. - Det jeg har brukt er : Finnabair Heavy Gesso hvit. Distress oxide- Ripe persimmon - Salty Ocean -Mustard Seed - Carved Pumkin - Candied apple. Glossy accent (lim)Arhival ink.Ranger distress embossing pen. Embossing glaze - broken china-vintage photo. Hvit pen Gelly roll. Posca svart tusj. Stempel og stensil fra AAll and Create. Hobbylageret selger AAll and Create.




Da er det bare å snurre film.




Hvis du vil være med på en uhøytidelig utfordring, hvor du kan la deg inspirere av hvilken som helst av disse videoen og lage noe, og poste det på Facebook gruppen finner du den her

Ha en strålende dag, klemm fra meg.



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...