onsdag 29. april 2020

Maskulint bursdags kort.


Jeg holdt på å glemme å lage bursdags kort til min kjære, krise i heimen. Fikk avverget det ved å kaste meg rundt å lage et. 
Disse flotte arkene jeg har brukt er de jeg vant hos more than words og produsenten heter Fabrika Decoru. Jeg miksa litt studiolught inni dette.

Jeg var inspirert av Scrappelyst sin Grublis geometriske former.


Inni har litt av det som er på forsiden.


På baksiden har jeg valgt å gjøre det samme som på forsiden. River ark å sette sammen etter på.



Hvis du har lyst til å se hvordan jeg satt sammen dette kortet er det bare å snurre film.



Jeg ble inspirert av scrappelyst sin grublis oppgave om du vil være med på utfordringen finner du den her

Det var alt for i dag, ha en strålende dag, klemm

3 kommentarer:

  1. Så läckert! Många coola detaljer och supersnygg komposition.
    Ha en fin helg!
    Kram Lisa

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert kort! Digget alle detaljene, og flott video.

    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda :)

    SvarSlett
  3. Knalltøft kort!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...