lørdag 25. april 2020

Art Journaling daglig, 6 av 30.


Da har jeg snart laget i en uke, disse dagene går så himmla fort, å spesielt når jeg både redigerer videoer og er kreativ samtidig. For ikke snakke om solslikking i tillegg.

I dag er jeg tilbake til basic, sånn jeg lærte å lage Art Journaling. Denne måten å jobbe på synes jeg er veldig morsomt.  Drodling, fremheving av ord, og masse stempling.



Da er det bare å snurre film.





På denne siden har jeg brukt hvit heavy gesso, forskjellige amsterdam maling, jane devenport maling, Stempel, stensiler, hvit gelly roll(anbefaler den ikke) uni-ball hvit penn(anbefaler ikke) Stickles glitterlim, ord fra min bestis.


Hvis du har lyst til å være med på en liten utfordring så finner du gruppen her.

Veldig uhøytidelig utfordring, du hiver deg med de dagene du har lyst, det er bare et album i gruppen og det bruker du til å legge dine bidrag.

Ha en strålende dag, klemm Jorunn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...