tirsdag 21. april 2020

Art Journaling daglig dag 2 av 30.


Da har jeg kommet til dag 2, og jeg må bare si at jeg elsker å jobbe i små formater, jeg var sikker på at jeg skulle slite litt, for jeg har alltid elsket store formater, jo større jo bedre.

Uansett vi er kommet til dag to og den er veldig fargerik og leken.




Denne siden var så morsom å holde på med, jeg har teste forskjellige ting, for å se om det går, og om det funker sammen, og jupp det gjorde det.




Hvis du har lyst til å være sammen med oss på en liten uhøytidlelig utfordring så finner du oss her.

Du trenger ikke være med hver dag, men når du har lyst. Disse siden jeg lager er laget i et så lite format at det tar knapt et par timer å lage dem. Boken jeg har brukt finner du her  
Jeg er veldig glad i moleskine bøker, jeg har ei lita ei som denne og en større en. jeg er imponert over ark kvaliteten.

Uansett kos dere masse uansett hva dere gjør. Klemm Fra Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...