søndag 5. april 2020

Happymail og eller et lite mini album.


I dag har jeg laget et mini album som fint kan brukes som happymail, konfirmasjons kort, et ferie album, ja det er bare fantasien som setter en stopper.

Dette albumet er veldig lett å lage og ikke tar det for lang tid heller, sånt det liker jeg.




Å jeg har filmet prosessen slik at du kan lage det selv om du vil, og siden jeg har bursdag i dag så har jeg en liten overraskelse i videoen.


Mal

Coveret
6 x 12 "
Preg på 2,1/2 - 3 - 8 - 8,1/2"

Innmat
4 stk 5,3/4 x 9,1/2"
Preg på 4,3/4

Mønsterpapiret på Coveret
2 stk Stor flapp 3,3/8 x 5,7/8 "

2 stk. Liten flapp 2,3/8 x 5.7/8"
2 stk Rygg 4,7/8 x 5,7/8"

Mønsterpapir på innmaten
4,5/8 x 5,5/8"

Kos dere med å laget et slikt album



Da er det bare å snurre film, velkommen innom.




Ha en strålende søndag alle sammen, go klæmma fra meg

9 kommentarer:

  1. Flott album! Takk for mal, den skal eg prøva ein gong! Lukke til vidare på fødselsdagen din!!

    SvarSlett
  2. Flott album! Takk for mal, den skal eg prøva ein gong! Lukke til vidare på fødselsdagen din!!

    SvarSlett
  3. Gratulere så masse mæ dagen, så fint album!

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse med dagen din ����eit Nydeligt album ����

    SvarSlett
  5. Da har jeg trukket en vinner, og den heldige vinneren er den som la igjen denne kommentaren på youtube.


    Cuttleb
    For 2 timer siden
    Hipp hurra for deg i dag Jorunn 🙌💃🎈🎁🎉 Du har den beste beste smaken i mønsterark altså! Sitter bare å sukker henført! Og så de englene da. Den restekassa di må være rene skattekista 🤩 Takk for nok en nydelig video ❤

    SvarSlett
  6. Nydelig album, og så flott at du har filmet fremgangsmåte.
    Tusen takk for at du deltar i lag-på-lag utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...